Întrebări frecvente

Vizualizez produsele în coş, cum merg mai departe?

 

În cazul în care conţinutul coşului este în regulă, accesând butonul Mai departe puteţi continua spre finalizarea comenzii.

În cazul în care nu sunteţi autentificat, programul vă va conduce automat la pagina de înregistrare, unde după înregistrare se va efectua verificarea datelor.

Vă rugăm să verificaţi toate datele cu foarte mare atenţie, fiindcă aceste date vor fi înscrie exact aşa pe factură. În cazul în care totul este în regulă, puteţi continua spre finalizare accesând butonul de Înainte.

 

Ce să fac, dacă nu mă pot autentifica, cu toate că sunt client vechi şi primesc regulat ofertele Dvs.?

Faptul că vă trimitem oferte regulat, nu înseamnă că sunteţi înregistrat pe pagina noastră web. Acest lucru trebuie iniţiat de Dvs. Verificarea dacă sunteţi sau nu înregistrat se poate efectua foarte simplu accesând meniul Am uitat parola.

Adresa de e-mail pe care doriţi să o verificaţi, se va completa în câmpul „Adresă de email”, apoi prin butonul de Trimite puteţi solicita o nouă parolă, în cazul în care adresa de e-mail completată este deja înregistrată, în scurt timp veţi primi un e-mail care va conţine un link cu ajutorul căruia veţi putea modifica parola. În cazul în care adresa de e-mail nu a fost înregistrată, atunci veţi primi o notificare prin care sunteţi anunţat că această adresă de e-mail nu figurează ca fiind înregistrată. În acest caz va fi necesar să vă înregistraţi!

Am primit catalogul Dvs. prin care sunt anunţat că beneficiez de o reducere, dar în emailul de confirmare această reducere nu figurează, care este motivul?

Reducerile, cadourile, etc. se pot vizualiza doar de clienţii înregistraţi deja pe pagina web. Asta nu înseamnă că nu veţi beneficia de reducere, doar că aceasta nu figurează în emailul de confirmare. În momentul înregistrării comenzii, (în cazul în care datele sunt identice cu cele existente, aferente reducerii) se va calcula şi reducerea aferentă codului de client pentru care a fost definită. Vă recomandăm să vă înregistraţi alegând varianta Sunt client vechi, dar nu m-am înregistrat online până acum, astfel reducerea se va actualiza instant în coş.

Beneficiez de o prescriere la Dvs. cum pot să o validez?

Prescrierile se vor scădea din valoarea totală a următoarei facturi.

Cât mă costă transportul?

Taxa de livrare este 19 RON, indiferent de localitate. În cazul comenzilor de peste 500 Ron (valoarea plantelor), taxa de livrare nu se mai percepe!

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm accesaţi meniul Condiţii, termeni de cumpărare sau Ajutor.

În cazul în care aveţi întrebări concrete, nelămuriri sau observaţii tehnice vă rugăm să ne contactaţi:

Telefon: 0264 296 020

E-mail: info@sieberz.ro

Cum pot să îmi schimb adresa de email din contul meu creat pe pagina web?

În acest caz va fi nevoie re-înregistrarea Dvs. din cu noua adresă de email şi vechiul cod de client.