Ajutor
Ajutor pentru folosirea web-shopului
Această pagină este destinată pentru a vă oferi suport în folosirea web-shopului nostru. În cazul în care aveţi întrebări concrete, nelămuriri sau observaţii tehnice vă rugăm să ne contactaţi:
Telefon: 0264296020
E-mail: info@sieberz.ro
Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să consultaţi şi meniurile: Condiţii, termeni de cumpărare şi Întrebări frecvente.
1. Autentificare sau înregistrare
Pentru a putea lansa o comandă online este necesar să vă înregistraţi. Beneficiile înregistrării: la comenzi viitoare nu va fi necesară completarea datelor Dvs. din nou, respectiv puteţi vizualiza istoricul comenzilor Dvs. după ce vă autentificaţi.
În cazul în care Dvs. sunteţi înregistrat pe pagina noastră web, atunci pentru autentificare veţi putea accesa contul Dvs. completând doar adresa de e-mail şi parola (predefinită de Dvs. în momentul înregistrării). În cazul în care nu sunteţi sigur dacă va-ţi înregistrat pe pagina noastră web (v-aţi creat cont) sau aţi uitat parola, vă rugăm să folosiţi meniul Am uitat parola!
Adresa de e-mail pe care doriţi să o verificaţi, se va completa în câmpul „Adresă de email”, apoi prin butonul de Trimite puteţi solicita o nouă parolă, în cazul în care adresa de e-mail completată este deja înregistrată. În scurt timp veţi primi un e-mail care va conţine un link cu ajutorul căruia veţi putea modifica parola. În cazul în care adresa de e-mail nu a fost înregistrată, atunci veţi primi o notificare prin care sunteţi anunţat că această adresă de e-mail nu figurează ca fiind înregistrată. În acest caz va fi necesar să vă înregistraţi!
Înregistrarea poate fi efectuată în două moduri:
1.a. Sunt client nou, nu îmi cunosc codul de client: acest meniu se va alege în cazul în care nu vă cunoaşteţi codul de client, sau sunteţi client nou.
Accesând butonul Mai departe la înregistrare, datele Dvs. se vor completa cât mai corect şi clar. Doar câmpurile marcate cu steluţă sunt obligatorii pentru o livrare cât mai precisă a coletului sau catalogului Dvs.
Parola se va defini după completarea adresei de e-mail. Parola trebuie să fie formată din minim 8 caractere!
Numărul de telefon mobil de 10 cifre,de exemplu: 07xx xxx xxx (x reprezintă cifrele din numărul Dvs. de telefon).
Codul poştal se va completa cu 6 cifre. Vă rugăm să completaţi codul Dvs. poştal corect.
După completarea tuturor datelor cu butonul de Mai departe veţi putea valida înregistrarea.
1.b. Sunt client vechi, dar nu m-am înregistrat online până acum: acest meniu se va selecta în cazul în care cunoaşteţi codul Dvs. de client care începe cu cifra 6 şi este format din 9 cifre. După completarea codului de client şi a codului poştal accesând butonul de Mai departe programul vă va cere să confirmaţi dacă datele generate vă aparţin. În cazul în care datele Dvs. necesită corectări sau completări acest lucru se poate efectua. Beneficiul acestui tip de înregistrare este că după înregistrare cadourile, reducerile care sunt cuplate strict pentru Dvs. (în cazul în care există) vor fi adăugate automat.
În ambele cazuri este ideal dacă completaţi codul Dumneavoastră de client, acesta apare pe facturi sau pe foaia de antet a catalogului primit.
2. Alegerea produselor
Important de reţinut! În cazul în care nu sunteţi înregistrat conţinutul coşului este valabil timp de 1 oră (acest timp este calculat de la ultimul click de pe pagină). În cazul în care sunteţi înregistrat nu există prag de timp, conţinutul coşului se poate actualiza din nou la următoarea autentificare, veţi fi întrebat dacă doriţi să reactualizaţi conţinutul coşului cu produsele alese anterior. În cazul în care accesaţi butonul Da produsele alese anterior vor reapărea în coş.
Alegerea produselor se poate efectua în trei moduri:
2.a. Completarea paginii de comandă directă. Acesta pagină funcţionează ca şi cum aţi completa un talon de comandă clasic. Completaţi codul articolului dorit apoi cantitatea şi apăsaţi “enter” sau pur şi simplu da-ţi click pe următorul rând. Denumirea şi preţul este completat automat de program. Talonul se poate completa cu 10 produse, în cazul în care doriţi mai multe, atunci apăsați butonul de În coș, articolele vor apărea în Coş, după care puteţi completa talonul cu următoarele produse dorite. Coşul poate fi vizualizat sub talonul de comandă directă.
2.b. Căutarea produselor şi alegerea acestora. Alegeţi categoria de produse din meniul din stânga. Vor apărea produsele cu denumire, poză şi preţ unitar, acestea se pot sorta în funcţie de preţul acestora sau denumire. Dând click pe poza produsului dorit va apărea descrierea acestuia şi alte informaţii necesare despre produsul ales. Sub preţul produsului (lângă butonul de În coș spre stânga) veţi putea modifica cantitatea dorită, apoi apăsând pe butonul În coș produsul va fi în coş.
În unele categorii lista produselor este mai mare de 12, în acest caz va apărea butonul de Mai multe produse unde puteţi găsi următoarele produse din categorie.
După alegerea categoriei de produse, cu ajutorul filtrului care va apărea în partea stângă, căutarea produselor se poate îmbunătăţii.
2.c. Cu ajutorul motorului de căutare. Puteţi căuta un produs pe baza codului sau denumirii acestuia cu ajutorul câmpului de căutare la stânga de butonul Favorite. Din lista afişată alegeţi produsul dorit dând click pe el puteţi urma paşii descrişi anterior.
3. Modificarea, ştergerea articolelor din coş
După alegerea produselor pentru finalizarea şi trimiterea comenzi se va accesa butonul Coş din partea stângă a ecranului. Va apărea lista produselor alese.
Aici puteţi modifica cantitatea, sau şterge din coş produse. Pentru a şterge din listă un produs puteţi utiliza simbolul X, sau pur şi simplu prin modificarea cantităţii la 0. După accesarea butonului de Recalculează, coşul se va actualiza cu noile cantităţi şi valoarea se va modifica corespunzător.
Valoarea minimă a unei comenzi este de 65 Ron, sub această valoare nu se pot înregistra comenzi!
În cazul în care conţinutul coşului este în regulă, puteţi continua spre finalizarea comenzi accesând butonul de Mai departe.
În cazul în care nu sunteţi autentificat, programul vă va conduce automat la pagina de înregistrare, unde după înregistrare se va efectua verificarea datelor.
Vă rugăm să verificaţi toate datele cu foarte mare atenţie, fiindcă aceste date vor fi înscrie exact aşa pe factură. În cazul în care totul este în regulă, puteţi continua spre finalizare accesând butonul de Înainte.
Selectarea modului de plată. În acest moment modalitatea de plată este ramburs. În cazul în care doriţi să efectuaţi plata prin transfer bancar vă rugăm să ne comunicaţi acest lucru în momentul lansării comenzi la Observaţii. În acest moment plata online prin card bancar nu este posibilă.
4. Verificare finalizare
În cazul în care observaţi erori, acestea se vor putea corecta accesând paşii anteriori. În cazul în care totul este în regulă accesaţi butonul Trimite comanda.
În câteva minute de la trimiterea comenzi veţi primi un email pe adresa comunicată de Dvs., acesta reprezintă confirmarea de primire a comenzii Dvs.
5. Schimbare nume utilizator sau adresă de email.
În acest caz va fi nevoie re-înregistrarea Dvs. din cu noua adresă de email şi vechiul cod de client.
Browserele de web compatibile cu web-shopul nostru: Google Chrome, Firefox, Internet Explorer 10 şi 11.