Termeni și condiții de cumpărare

Prețuri
În cazul comenzilor cu plata prin ramburs, preţurile sunt valabile până la data de 30 iunie 2020, ele includ valoarea de TVA prescrisă. Preţurile din magazinele de prezentare (Ungaria și Germania) pot diferi de cele afişate în catalog. Ofertele speciale din catalog și pagina web nu sunt valabile la magazinele de prezentare.

Plata
Valoarea minimă a unei comenzi este de 65 RON. Comenzile cu valoare mai scăzută nu se vor prelua.
Modalitatea de plată: Ramburs.
Taxa de livrare: 19 RON.
Chitanța (dovada plății), se va emite de compania de curierat, în momentul preluării coletului.

Comenzile vor fi onorate, în limita posibilităţilor, într-un singur transport, în cazul în care comanda are termen limită sau sezonul de plantare este diferit, se poate întâmpla ca plantele comandate să fie livrate în două sau mai multe transporturi, caz în care taxa de livrare se va percepe o singură dată. Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzi dacă se va constata ca informațiile privind produsul comandat au fost introduse eronat, de asemenea ne rezervăm dreptul de a anula comenzile care au caracter fraudulos.

Livrare: în sezon de plantare
Plantele se livrează în sezonul de plantare corespunzător. În funcţie de aceasta plantele se clasifică în pomi cu rădăcină nudă, puieţi: martie-aprilie, respectiv în sezonul de toamnă octombrie-noiembrie, plantele în ghiveci, container, bulbi, stolonii de căpşuni: martie-mai, respectiv în sezonul de toamnă la sfârşit de august-noiembrie, plantele de balcon şi alte plante sensibile la ger: aprilie-mai. Sezonul de plantare se poate modifica în funcție de condițiile meteo specifice. Comenzile se onorează în limita stocurilor disponibile.

Livrarea coletelor se face prin intermediul firmei de curierat GLS în orice localitate, doar pe teritoriul României.
Pentru o comunicare cât mai ușoară în cea ce privește livrarea coletelor, la plasarea comenzii vă rugăm să ne comunicați un număr de telefon mobil. Dacă întâmpinați probleme cu livrarea coletului, vă rugăm să contactați serviciul clienți al firmei de curierat GLS la numărul de telefon 0269 501 900.

Termeni de garanție
Oferim garanţie de răscumpărare şi schimbare!

Cumparatorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile, pentru fiecare bun în parte, de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a bunului – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

Clientul are dreptul de a returna oricare dintre produsele livrate în termen de maxim 14 zile de la recepția lor, în acest caz costul returnării coletului intră în sarcina cumpărătorului. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data returnării.

Garanția calității
Pentru ca Dumneavoastră să primiţi calitate proporţională cu preţul, aplicăm control sever şi permanent. Vă garantăm identitatea speciilor şi capacitatea de viaţă a plantelor. Datorită faptului că dezvoltarea ulterioară a plantelor depinde în principal de plantarea şi îngrijirea acestora, nu putem asigura răscumpărarea sau schimbarea lor peste termenul de garanție de 14 zile de la primirea coletului. În cazul plantelor cu rădăcină nudă, sesizarea necesită a fi făcută în termenul de 14 zile, iar termenul de garanţie se va extinde pe o perioadă de 6 luni. În cazul în care reclamaţia este legitimă, produsul se va schimba gratuit şi taxa de livrare va fi suportată de noi. Garanţia culorii florilor este valabilă până la prima înflorire: în cazul în care aceasta diferă de cea comandată, 50% din valoare plantei se va transcrie pe contul Dumneavoastră de client, suma urmând a fi scăzută din valoare totală a unei comenzi viitoare sau rambursată.
Vă rugăm să ne transmiteţi toate reclamaţiile în scris, în caz contrar acestea nu vor fi procesate!

Garanţia nu este valabilă dacă daunele sunt produse de condiţiile meteo (ger, furtună, secetă) ulterioare livrării. În cazul în care apare orice problemă referitoare la produsele comandate – pe lângă reclamaţia obligatorie în scris – ne puteţi contacta conform orarului la următorul număr de telefon: 0264 296 020. În funcție de soluționarea reclamației veți fii înștiințat de posibila returnare a plantelor. Pragul peste care este necesară returnarea plantelor este de 70 Ron, în acest caz cheltuielile de transport vor fii suportate de noi.

În ambele cazuri produsul returnat trebuie să fie însoţit de o copie de pe factură, să aibă toate etichetele originale, să nu fie deteriorat, trebuie trimis în ambalajul original cu care a fost primit la livrare! Nu se vor primi colet fără reclamație în scris și nici contravaloarea transportului nu va fii restituită.

Protejarea datelor
Vă aducem la cunoştinţă că datele Dumneavoastră personale (nume, adresă, număr de telefon și adresă e-mail) se stochează în baza noastră de date, şi le vom folosi pentru a vă trimite viitoare oferte, fără alte obligații sau plăți față de Dvs. pentru acțiuni de marketing direct (trimiterea de mesaje publicitare si de marketing prin poșta, telefon, e-mail sau alte mijloace de comunicare din partea noastră și a partenerilor noștri contractuali).

Legea nr. 677/2001, art. 12-18 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, în calitate de persoana vizată: dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justiției. Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise și semnate ce va fi trimisă prin poștă. Datele Dumneavoastră sunt considerate folosibile în sensul prezentat până când Dumneavoastră nu ne interziceţi acest lucru în scris sau prin telefon.

Fotografiile și conținutul catalogului și paginii web sunt protejate de dreptul de autor.