Termeni și condiții de cumpărare

Folosirea catalogului sau a website-ului Sieberz, plasarea de comenzi prin telefon, poștă sau on-line reprezintă acceptul Dumneavoastră în ceea ce priveşte condiţiile şi termenii de cumpărare mai jos menţionaţi!

Sieberz România este reprezentată exclusiv pe teritoriul României de către S.C. SIEBERZ S.R.L, cu sediul social în Cluj-Napoca, Piaţa Gării, nr. 4-5, CUI RO27252352, nr. înregistrare în Registrul Comerţului J12/1254/2010, telefon: 0264296020.

Înainte de a plasa o comandă, dacă aveţi orice nelămuriri, vă rugăm să ne contactaţi la serviciul Relaţii Clienţi la numărul de telefon: 0264296020 sau la adresa de e-mail: info@sieberz.ro.

Magazinele de prezentare se află în Ungaria – Gödöllő, respectiv în Germania - Siegburg. În România comerţul are loc doar prin livrarea de colete.

Prețuri
Preţurile sunt valabile până la data de 29 februarie 2024, ulterior putând suferi modificări. Preţurile din magazinele de prezentare (Ungaria și Germania) pot diferi de cele afişate în catalog. Ofertele speciale din catalog și pagina web nu sunt valabile la magazinele de prezentare.

Plata
Valoarea minimă a unei comenzi este: 65 Lei (valoarea produselor).
Comenzile cu valoare mai scăzută nu se vor prelua.

Modalitatea de plată:

  • Ramburs: Dumneavoastră veţi plăti numai la preluarea pachetului.
  • Plată în avans: prin virament bancar, pe baza facturii emise.

Taxa de livrare: ambalarea, transportul şi asigurarea coletului este: 25 Lei.
La comenzi ce depășesc valoarea de 650 Lei, transportul este gratuit.

Chitanța (dovada plății), se va emite de compania de curierat, în momentul preluării coletului.

Comenzile vor fi onorate, în limita posibilităţilor, într-un singur transport, în cazul în care comanda are termen de livrare sau sezonul de plantare este diferit, se poate întâmpla ca plantele comandate să fie livrate în două sau mai multe transporturi, caz în care taxa de livrare se va percepe o singură dată. Ne rezervăm dreptul de a refuza comenzi dacă se va constata ca informaţiile privind produsul comandat au fost introduse eronat, de asemenea ne rezervăm dreptul de a anula comenzile care au caracter fraudulos.
Prin plasarea unei comenzi, ne dați acceptul de a folosi informaţiile furnizate în scopul livrării produselor solicitate. Acest lucru implică, în mod implicit, şi acordul conferit terţelor care sunt implicate în activitatea anterior descrisă.

Fotografiile prezentate pe site și în catalog sunt cu caracter informativ. Plantele livrate de către noi sunt plante tinere, în stadiu de dezvoltare. Culoarea fotografiilor nu redau fidel culoarea produsului, pot exista diferențe de intensitate și nuanță datorită calității fotografiei sau a ecranului folosit.


Livrare: în sezon de plantare
Plantele se livrează în sezonul de plantare corespunzător. În funcţie de aceasta plantele se clasifică în pomi cu rădăcină nudă/împachetată, puieţi; martie-aprilie; respectiv în sezonul de toamnă octombrie-noiembrie; plantele în ghiveci, container, bulbi, stolonii de căpşuni; martie-mai; respectiv în sezonul de toamnă la sfârşit de august-noiembrie - plantele de balcon şi alte plante sensibile la ger: aprilie-mai. Sezonul de plantare este informativ și se poate modifica în funcţie de condiţiile meteo specifice. Plantele livrate la ghiveci vor necesita transplantare în maxim două zile după primirea lor, ghiveciul cu care acestea sunt livrate este destinat doar pentru a asigura transportul în cele mai bune condiții.
Comenzile se onorează în limita stocurilor disponibile.
Livrarea coletelor se face prin intermediul firmei de curierat GLS de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor legale libere) în orice localitate, doar pe teritoriul României.Pentru o comunicare cât mai ușoară în cea ce privește livrarea coletelor, la plasarea comenzii vă rugăm să ne comunicați un număr de telefon mobil.


Termeni de garanție
Oferim garanţie de răscumpărare şi schimbare!

Conform art. 9 din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 ”... consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă ..., fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri”, excepţie făcând acele costuri aferente rambursării / returnării produselor.

Clientul are dreptul de a returna oricare dintre produsele livrate în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepţia lor, în acest caz costul returnării coletului intră în sarcina cumpărătorului. Rambursarea sumelor se va face în termen de 14 zile calendaristice din momentul
în care am intrat în posesia coletului returnat, într-un cont bancar comunicat de catre client prin e-mail.
Pentru ca Dumneavoastră să primiţi calitate proporţională cu preţul, aplicăm control sever şi permanent. Vă garantăm identitatea speciilor şi capacitatea de viaţă a plantelor. Datorită faptului că dezvoltarea ulterioară a plantelor depinde în principal de plantarea şi îngrijirea acestora, nu putem asigura răscumpărarea sau schimbarea lor peste termenul de garanție de 14 zile de la primirea coletului pentru următoarele produse: toate speciile de plante decorative sau fructifere livrate în ghiveci sau sub alte forme de ambalaj cu pământ pe rădăcină, flori de balcon, accesorii, bulbi. Pentru plantele cu rădăcină liberă, împachetată, nudă, termenul de garanție este de 6 luni de la preluarea coletului, perioadă în care, dacă se constată orice probleme sau semne de degradare a produselor sau plantelor comandate (ruptură la primire, semne de ofilire/uscare, plante neviabile), aveți obligația ca pe parcursul termenului de garanție să ni le aduceți la cunoștință. Garanţia culorii florilor sau a soiului este valabilă până la prima înflorire: în cazul în care aceasta diferă de cea comandată, 50% din valoare plantei se va prescrie pe contul Dumneavoastră de client, suma urmând a fi scăzută din valoare totală a unei comenzi viitoare sau rambursată. În cazul sumelor prescrise pe contul de client valabilitatea este de maxim 4 ani de la data prescrierii.

ATENŢIE! Vă rugăm să ne transmiteţi toate reclamaţiile în scris, la adresa indicată, însoțite de fotografii, în caz contrar acestea nu pot fi procesate!

În urma unei înștiințări telefonice referitoare la o reclamație, aveți obilgația sa o transmiteți în scris în termen de maxim 14 zile, în caz contrar aceasta nu va putea fi soluționată.

Garanţia nu este valabilă dacă daunele sunt produse de condiţiile meteo (ger, furtună, secetă) ulterioare livrării. În cazul în care apare orice problemă referitoare la produsele comandate – pe lângă reclamaţia obligatorie în scris – ne puteţi contacta conform orarului la următorul număr de telefon: 0264 / 296 020. În funcţie de soluţionarea reclamaţiei veţi fii înştiinţat de posibila returnare a plantelor, din acest motiv aveți obligația să păstrați plantele și să nu le aruncați dacă nu vă
solicităm noi acest lucru. În cazul în care produsele/plantele ajung deteriorate, rupte, neviabile sau este alt produs față de cel comandat, costurile de retur sunt suportate de către noi - SC Sieberz SRL, iar în cazul în care returul se face la algerea cumpărătorului, în termen de 14 zile de la recepția coletului, costurile de retur vor fi suportate de către acesta. În cazul în care reclamaţia este legitimă, produsul/ produsele se va/vor înlocui gratuit sau în cazul lipsei de stoc se va stabili împreună cu clientul modalitatea de soluționare, imediat după ce coletul returnat a ajuns în posesia noastră. În acest caz, taxa de livrare va fi suportată de către noi.
În ambele cazuri produsul returnat trebuie să fie însoţit de o copie de pe factură, să aibă toate etichetele originale, să nu fie deteriorat, trebuie trimis în ambalajul original cu care a fost primit la livrare! Nu se vor primi colete fără reclamaţie în scris şi nici contravaloarea transportului nu va fii restituită. Coletul retur trebuie sa fie însoţit de factură.

Protejarea datelor
Vă aducem la cunoştinţă că datele Dumneavoastră personale (nume, adresă, număr de telefon şi adresă e-mail) se stochează în baza noastră de date, conform Legii nr. 506/2004, şi le vom folosi pentru a vă trimite viitoare oferte, fără alte obligaţii sau plăţi faţă de Dvs. pentru acţiuni de marketing direct (trimiterea de mesaje publicitare si de marketing prin poşta, telefon, e-mail sau alte mijloace de comunicare din partea noastră şi a partenerilor noştri contractuali).
Conform art. 12–18 din Legea nr. 677/2001. Pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, consumatorul, în calitate de persoana vizată are: dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie asupra datelor, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiţiei. Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise şi semnate ce va fi trimisă prin poştă.
Datele Dumneavoastră sunt considerate folosibile în sensul prezentat până când Dumneavoastră nu ne interziceţi acest lucru în scris sau prin telefon.
Părţile nu vor răspunde pentru neexecutarea la termen sau / şi executarea necorespunzătoare (totală sau parţială) a oricărei obligaţii asumate, dacă această neexecutare sau executare necorespunzătoare se datorează forței majore, aşa după cum este aceasta definită prin lege.
Atât fotografiile cât şi conţinutul acestui catalog sunt protejate de dreptul de autor, fiind proprietatea exclusivă a Sieberz România. Orice folosire a oricăror materiale sau informaţii expuse pe site este strict interzisă, în cazul în care nu există permisiune în scris din partea proprietarului.